Politika Privatnosti

Zaštita privatnosti podataka

Cvećara Vendela pruža uslugu prodaje na daljinu. U ime CVEĆARE VENDELA obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim radom i u cilju pružanja kvalitetne usluge.

Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni CVEĆARE VENDELA su odgovorni za poštovanje načela zaštite privatnosti i obavezuju se da sve ove podatke neće zloupotrebljavati ili ustupati trećim licima.

Zaštita podataka o transakciji

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Raiffeisen ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Politika reklamacije

Kupac ima pravo na podnošenje prigovora u skladu sa odredbama Pravilnika o postupku i načinu rešavanja reklamacija kupaca na robu.Postupak reklamacije se pokrece na zahtev kupca telefonskim ili elektronskim putem,slanjem elektronske poste na adresu office@cvecaravendela.rs .Prodavac će u roku od jednog radnog dana potvrditi da je reklamacija primljena. U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, prodavac će pisanim ili elektronskim putem obavestiti potrošača o odluci (prihvaćena ili odbijena primedba potrošača u vezi sa saobraznošću artikla) u vezi sa reklamiranim artiklom, kao i o eventualnom načinu rešavanju reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povraćaj novca, odgovarajuće umanjenje cene, zamena ili popravka artikla). Reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije.
 
 
Hvala što ste posetili  Vendela On-line story
—————–